Święta okiem reklamodawców
Ile w tym roku wydamy na święta? Co to oznacza dla reklamodawców? Jak w tym gorącym okresie przyciągnąć klientów? Sprawdź!
Okres przedświąteczny i Boże Narodzenie to dla reklamodawców najbardziej pracowity czas w roku. Specjaliści od marketingu i reklamy dwoją się i troją, żeby zapewnić swoim klientom, jak najlepszą sprzedaż.
Z raportu firmy doradczej Deloitte wynika, że w tym roku Polacy planują wydać na święta 5 procent więcej niż rok temu. Biorąc pod uwagę, że świąteczne prezenty kupuje czterech na pięciu Polaków, a co trzeci z wybiera zakupy przez Internet – gra jest warta świeczki.
Czym przyciągnąć uwagę konsumenta? Najlepsze świąteczne reklamy bawią i wzruszają jednocześnie, ale są też pełne zabawnych zwrotów akcji i zaskoczeń. Traktują o rodzinie, miłości, przyjaźni. Krótko mówiąc, chwytają za serce.
Do najlepszych świątecznych reklamodawców od lat należą Allegro, Coca Cola czy Marks&Spencer, których video reklamy od lat mają miliony odsłon w Internecie.
Zapraszamy na przegląd najciekawszych bożonarodzeniowych kampanii z tego roku:
autor: eContentLab