11 Wrz 2017

5 certyfikatów digital marketingu

Digital Marketing rozwija się bardzo szybko, co jednocześnie cieszy, ale też utrudnia zdobycie odpowiednich i przede wszystkim aktualnych kwalifikacji. Istnieją jednak pewnie istotne podstawy, które pozwolą wam zebrać niezbędną wiedzę, a co najważniejsze, będą stanowiły dowód Twoich kwalifikacji. Mowa oczywiście o – internetowych certyfikatach.
Poniżej znajdziecie listę 5 certyfikatów digital marketingu, które można uzyskać w 2017 roku. 🙂

  1. HubSpot Content Marketing Certification
    Zdobędziecie wiedzę z zakresu content marketingu, tworzenia strategii, analityki oraz optymalizacji.
    Czas trwania kursu: 3,5h
    Certyfikat jest ważny przez 13 miesięcy
  2. Google Adwords
    Kurs składa się z 6 różnych modułów. Aby uzyskać certyfikat musisz zdać 2 testy, które zawierają podstawowe informacje o Adwordsach, sposobie wyszukiwania, systemie mobilnym, video oraz funkcjach zakupowych.
    Certyfikat jest ważny przez rok
  3. Google Mobile Sites Certification Exam
    Dowiesz się w jaki sposób zoptymalizować swoją stronę internetową na urządzeniach mobilnych. Kurs składa się z 4 modułów: Podstawy Digitalu, Google Analytics, E-commerce Analytics oraz Podstawy aplikacji mobilnych.
    Certyfikat jest ważny przez rok
  4. Bibing Ads
    Kurs umożliwia zdobycie wiedzy z zakresu użytkowania Bing’s Ads Editor. Niestety kurs nie jest w formie video, więc musicie przebrnąć przez 109 stron przewodnika. Ale się opłaca!
    Certyfikat jest ważny przez rok
  5. Facebook Blueprint Certification
    przez 86 modułów dowiesz się, jak dobrze zaplanować kampanię na Facebooku oraz jak prawidłowo i skutecznie ją zoptymalizować.
    Certyfikat jest ważny przez rok

 

Bierzcie się zatem do nauki! 🙂