01 kw. 2020

E-sklepy zaprzegają do pracy algorytmy, AR i VR

Epidemia oznacza większy zwrot w stronę automatyzacji sprzedaży oraz inwestowania w nowe rozwiązania technologiczne, głównie automatyzację.

Głównym problemem przedsiębiorców jest to, że z powodu epidemii muszą zamykać swoje punkty sprzedaży. Ponadto większość ludzi z ostrożności pozostaje w domach. Uważam, że hasło #zostańwdomu warto uzupełnić w obszarze biznesu o kolejne: #kupujwdomu. Tu dobrym narzędziem sprzedaży są rozwiązania oparte na rozszerzonej rzeczywistości (AR). Dzięki aplikacji AR sprzedający może ze swoimi produktami „wejść” do domu klienta. Klient natomiast może zobaczyć produkt na własne oczy, nie ruszając się z domu. Przymierzyć buty, ubrania, wejść do wnętrza samochodu, obejrzeć meble – mówi w artykule dla „Rzeczpospolitej” Mikołaj Tocki, dyrektor zarządzający naszej agencji.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu w „Rzeczpospolitej”:

https://cyfrowa.rp.pl/biznes/45765-e-sklepy-zaprzegaja-do-pracy-algorytmy-ar-i-vr.

Przeczytaj także: