Gogle VR i AR stają się hitem. Efekt pandemii
Technologie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości wchodzą do kolejnych sektorów i branż. Wirus wzmocnił nowy trend.
Wielu przedsiębiorców musiało zamknąć swoje punkty sprzedaży, do tego większość z nas nie opuszcza miejsca zamieszkania, a dzięki technologii AR potencjalny klient może obejrzeć produkty w swoim domu: przymierzyć ubranie, sprawdzić, czy meble zmieszczą się w jego pokoju i czy tworzą odpowiednią kompozycję z kolorem ścian. Być może właśnie teraz warto uruchomić nowy kanał sprzedaży oparty na AR. Aplikacja może bowiem służyć wiele lat, a biorąc pod uwagę spodziewaną zmianę nawyków konsumentów, może się okazać rozwiązaniem preferowanym – mówi w artykule dla „Rzeczpospolitej” Mikołaj Tocki, dyrektor zarządzający naszej agencji.
Zapraszamy do przeczytania całego artykułu w „Rzeczpospolitej”:
https://cyfrowa.rp.pl/technologie/45950-gogle-vr-i-ar-staja-sie-hitem-efekt-pandemii.
Przeczytaj także: