Konferencja online dla Santander TFI – case study
„Dlaczego Polacy inwestują inaczej niż klienci zagraniczni?” – to temat konferencji online, którą zrealizowaliśmy dla Santander TFI 8 czerwca 2020 roku. W wydarzeniu wzięło udział dwóch prelegentów: Marlena Janota, Członek Zarządu Santander TFI S.A. oraz Szymon Borawski-Reks, Dyrektor Inwestycyjny Santander TFI S.A. Rozmowę moderował Robert Stanilewicz, Analizy Online.
Konferencja trwała 35 minut i była podzielona na cztery bloki tematyczne: „Oszczędności Polaków”, „Przyczyny konserwatywnej postawy Polaków do inwestowania”, „Dlaczego zagraniczni inwestorzy preferują akcje?” oraz „Dlaczego warto postawić na akcje?”. Każde z omawianych zagadnień zilustrowaliśmy za pomocą nowoczesnych prezentacji wyświetlanych na ekranie. Sposób prezentacji danych merytorycznych był wzorowany na formacie stosowanym w programach telewizyjnych, z stale widocznym prelegentem, dzięki czemu uzyskaliśmy większą dynamikę obrazu w stosunku do tradycyjnych webinariów.
Nasza agencja odpowiadała za technologiczną stronę przedsięwzięcia. Konferencja była transmitowana na żywo dla wybranych klientów banku.
Konferencję możesz obejrzeć tutaj:
Przeczytaj także: