5 certyfikatów digital marketingu
Digital Marketing rozwija się bardzo szybko, co jednocześnie cieszy, ale też utrudnia zdobycie odpowiednich i przede wszystkim aktualnych kwalifikacji. Istnieją jednak pewnie istotne podstawy, które pozwolą wam zebrać niezbędną wiedzę, a co najważniejsze, będą stanowiły dowód Twoich kwalifikacji. Mowa oczywiście o – internetowych certyfikatach.
Poniżej znajdziecie listę 5 certyfikatów digital marketingu, które można uzyskać w 2017 roku. 🙂
- HubSpot Content Marketing Certification
Zdobędziecie wiedzę z zakresu content marketingu, tworzenia strategii, analityki oraz optymalizacji.
Czas trwania kursu: 3,5h
Certyfikat jest ważny przez 13 miesięcy - Google Adwords
Kurs składa się z 6 różnych modułów. Aby uzyskać certyfikat musisz zdać 2 testy, które zawierają podstawowe informacje o Adwordsach, sposobie wyszukiwania, systemie mobilnym, video oraz funkcjach zakupowych.
Certyfikat jest ważny przez rok - Google Mobile Sites Certification Exam
Dowiesz się w jaki sposób zoptymalizować swoją stronę internetową na urządzeniach mobilnych. Kurs składa się z 4 modułów: Podstawy Digitalu, Google Analytics, E-commerce Analytics oraz Podstawy aplikacji mobilnych.
Certyfikat jest ważny przez rok - Bibing Ads
Kurs umożliwia zdobycie wiedzy z zakresu użytkowania Bing’s Ads Editor. Niestety kurs nie jest w formie video, więc musicie przebrnąć przez 109 stron przewodnika. Ale się opłaca!
Certyfikat jest ważny przez rok - Facebook Blueprint Certification
przez 86 modułów dowiesz się, jak dobrze zaplanować kampanię na Facebooku oraz jak prawidłowo i skutecznie ją zoptymalizować.
Certyfikat jest ważny przez rok
Bierzcie się zatem do nauki! 🙂