07 wrz 2020

Aplikacja Miazga by Fit Matka Wariatka. Case study

„Miazga by Fit Matka Wariatka” to aplikacja treningowa przeznaczona dla kobiet, którą zrealizowaliśmy dla influencerki Joanny Kajstury, znanej szerszej publiczności jako Fit Matka Wariatka.

Głównym celem aplikacji było przeniesienie programów Miazga z prowadzonych profili w serwisach społecznościowych do uniwersalnego narzędzia obsługującego systemy płatności oraz umożliwienie szerokiej grupie użytkowników korzystanie z zawartych w niej treści w miejscu i czasie przez siebie wybranym.

Założeniem aplikacji Miazga jest stworzenie otwartego środowiska treningowego umożliwiającego użytkownikom dostęp do autorskich programów ćwiczeń prowadzonych przez Fit Matkę Wariatkę.

Treningi udostępniane są jako materiały wideo. Aplikacja ma charakter otwarty, co oznacza, że za pośrednictwem systemu edycyjnego (CMS – ang. Content Management System) jest możliwe dodawanie nowych treści wideo do aplikacji i poszerzanie tym samym bazy treningowej.

Użytkownicy, dołączając do aplikacji poprzez wykupienie subskrypcji, mogą korzystać zarówno z treningów codziennych, jak i zorganizowanych programów treningowych pod nazwą Miazga. Ważnym elementem aplikacji, spójnym z ideologią fit oraz komunikacją Fit Matki Wariatki prowadzoną w kanałach social media jest walor motywacyjny. Aplikacja wspiera użytkowników w codziennych ćwiczeniach, przypomina o treningach, monitoruje postępy, a także wizualizuje zmiany użytkowników z wykorzystaniem zestawień zdjęć.

Aplikacja przygotowana dla Fit Matki Wariatki odpowiadała na następujące zapotrzebowanie:

  • umożliwia zebranie w jednym miejscu kilku profesjonalnych zestawów ćwiczeń
  • pozwala na ponowne wykorzystanie już istniejących materiałów i podanie ich użytkownikom w nowoczesnej i przejrzystej formie
  • umożliwia zaplanowanie i profesjonalne wykonanie nowych serii treningowych, zwiększając tym samym ich poziom oraz atrakcyjność dla odbiorców
  • ułatwia dostęp do wyselekcjonowanych treści dla nieograniczonej grupy użytkowników, którzy mogą równocześnie korzystać z pełnych zasobów aplikacji w dogodnych dla siebie warunkach czasowych.
  • wiele czasochłonnych czynności, realizowanych dotąd w social mediach, dzięki aplikacji może odbywać się w sposób bezobsługowy (np. zautomatyzowanie procesów rejestracji, dostępów, weryfikacji uprawnień, syndykacji treści, płatności itd.)
  • aplikacja pozwala na przeniesienie aktywności z Facebooka do aplikacji mobilnej i uzyskiwanie przychodów z tytułu subskrypcji

Oceny użytkowników:

Aplikacja cieszy się dużą popularnością wśród użytkowników. Zbiera dobre recenzje. W sklepie Google Play aplikację oceniło 1600 użytkowników a średnia ocena to 4,7 w skali od 1 do 5.

W App Store apliakcję oceniło 106 subskrybentów. Srednia ocen: 4,8 (w skali 1 do 5).

Aplikacja zajmuje wysokie, 12 miejsce na liście najbardziej dochodowych aplikacji w Google Play:

Google Play – Najbardziej dochodowe aplikacje (07.09.2020)

Aplikację można pobrać tutaj:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.miazga

https://apps.apple.com/pl/app/miazga-by-fmw/id1481891413

Przeczytaj także: