Co 12 złotówka wydana na reklamę online należy do video
Dlaczego marki tak chętnie inwestują w video? Te statystyki są odpowiedzią na to pytanie!
Wideo w internecie jest skuteczniejsze, bardziej angażujące i przede wszystkim bardziej akceptowalne od innych form reklamowych w sieci. Nic dziwnego, że już co dwunasta złotówka wydana na reklamę online przeznaczona jest na wideo, a w 2020 wynik ten ma być ponadpięciokrotnie wyższy! – prognozuje interaktywnie.com w swoim raporcie „Wideo w internecie 2016”
Okazuje się, że video potrafi angażować internautów aż 8-krotnie bardziej niż standardowy banner graficzny – nie dziwi więc fakt, że coraz więcej marek chce inwestować w tę formę reklamy internetowej. Mniej obiecująco prezentuje się rynek VOD – od czasu wejścia na polski rynek Netflixa inne serwisy VOD zyskały potężnego konkurenta, który rozwija się bardzo dynamicznie – niemal każdego dnia dodaje do swojej oferty nowe tytuły, atrakcyjne dla polskich internautów.
Jak zaznacza interaktywnie.com: Nie wszyscy radzą sobie z konkurencją. Na polu walki padł już najstarszy polski serwis VOD – Iplex, a ostatnio należący do Agory Kinoplex.
Cały raport dostępny na stronie: http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com/raport-interaktywnie-com-wideo-w-internecie-2016-253545