It’a a great day to video – deklarują w ostatniej kampanii skierowanej do administratorów stron i reklamodawców autorzy Facebooka. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości co do dostępnych narzędzi oraz form, w które można ubrać swoje kreacje reklamowe. Co się sprawdza w mobilu? Konstatowaliśmy niedawno, że stosowanie standardowego formatu…
Podczas kiedy w polskim studiu mundialowym niezależnie od epoki wciąż prym antenowy święcą Jerzy Engel i Jacek Gmoch, w belgijskiej telewizji po wygranej z Brazylią gościł hologram jednego z bohaterów wieczoru, napastnika Edena Hazarda. Kapitan Czerwonych Diabłów siedział na krześle obok stanowiska prezenterów w stroju meczowym oraz prysznicowych klapkach,…
W ramach szerzenia transparentności działań reklamowych w sieci Facebook wprowadza zakładkę na stronach zakładkę „Informacje i Reklamy”, na której wyświetlane będą kreacje ze wszystkich aktywnych kampanii reklamowych prowadzonych przez dany profil. W opinii szefów serwisu przekazywanie użytkownikom większej ilości informacji o organizacjach i ich reklamach będzie oznaczać zwiększoną odpowiedzialność…