Najnowszy raport PwC Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2016-2020 wyraźnie wskazuje, że najbliższe lata będą wciąż należeć do Internetu i urządzeń mobilnych. Polska jest doskonałą kalką statystyk globalnych – okazuje się, że już za 4 lata udział reklamy internetowej w Polsce zrówna się z rynkiem reklamy telewizyjnej!…
19
wrz 2016
14
wrz 2016
Producent znanego programu do blokowania reklam AdBlock Plus uruchomił testową wersję oprogramowania umożliwiającą wydawcom… publikowanie reklam. Co to oznacza dla wydawców i odbiorców reklam?
29
sie 2016
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec,…